سه‌شنبه ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت در کتابخانه اتابکی و قرآن عترت

یزد

اختتاميه كلاس‌هاي اوقات فراغت در كتابخانه اتابكي يزد

مراسم اختتامیه کلاس‌های اوقات فراغت تابستانه کتابخانه‌‌های عمومی اتابکی و قرآن و عترت یزد روز پنجشنبه 12 شهریورماه با حضور معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان یزد، در این مراسم که اعضای کتابخانه و خانواده‌های آنها نیز حضور داشتند، "حامد عطارها" معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی یزد ضمن ابلاغ مراتب تشکر مدیرکل کتابخانه‌های استان از مسئولان و کتابداران این دو کتابخانه به دلیل برگزاری موفق کلاس‌های اوقات فراغت، گفت: امیدواریم چنین برنامه‌هایی که با هدف جذب مخاطبان به کتابخانه صورت می‌گیرد، به صورت مستمر ادامه یابد.

"محسن رفیعی" رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان یزد نیز با بیان اینکه کتابداران و والدین در ایجاد عادت مطالعه در کودکان و نوجوانان نقش اساسی دارند، اظهار داشت: تمام سعی و تلاش ما تحقق چنین امری است و با همت و پشتکاری که در مسئولان و کتابداران وجود دارد و همچنین با همکاری و همفکری خانواده‌ها، می‌توان کودکان و نوجوانان را به سوی کتابخوانی سوق داد.

گفتنی است، در پایان این مراسم که در بخش کودک کتابخانه‌های اتابکی و قرآن و عترت برگزار شد، با اهدای جوایزی از مربیان و اعضای برگزیده این کلاس‌ها تقدیر به عمل آمد و حاضران از نمایشگاه آثار شرکت‌کنندگان در کلاس‌های تابستانه اوقات فراغت این دو کتابخانه دیدن کردند.