شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

با همکاری شرکت آب و فاضلاب زنجان؛

آیین تجلیل از برگزیدگان مسابقه نقاشی «آب=زندگی» برگزار شد

آئین تجلیل از برگزیدگان سومین مسابقه نقاشی آب=زندگی

آیین تجلیل از برگزیدگان سومین مسابقه نقاشی «آب=زندگی» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب ویژه کودکان و نوجوانان در کتابخانه خیری حاج احمد مهدوی زنجان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی زنجان، با همکاری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان آیین تجلیل از برگزیدگان سومین مسابقه نقاشی «آب=زندگی» با هدف ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب ویژه کودکان و نوجوانان با حضور مصطفی اکرمی، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان؛ علی محمد نادرخانی، معاون بهره برداری شرکت آب و فاضلاب استان زنجان؛ ایرج صادقی، معاون امور کتابخانه ها و همکاری ها؛ قاسم موحدیان، رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان زنجان؛ مرضیه خیبری، مسئول کتابخانه عمومی خیری حاج احمد مهدوی و برگزیدگان این مسابقه و خانواده های آنان در کتابخانه خیری حاج احمد مهدوی برگزار شد.

در این مراسم مصطفی اکرمی، مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ضمن خیر مقدم به مهمانان، گزارشی از روند برگزاری این مسابقه ارائه و از همکاری اداره کتابخانه های عمومی استان و کتابخانه خیری حاج احمد مهدوی در این خصوص تقدیر کرد.

اکرمی اظهار داشت: در این دوره حدود ۱۷۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. با تشکیل کمیته داوری در حوزه نقاشی، داوری آثار انجام و طبق دستورالعمل ۱۰ اثر برتر و ۱۶ اثر قابل تقدیر، به عنوان آثار برگزیده این منطقه معرفی شد.

وی هدف از برگزاری این مسابقه را ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب عنوان کرد.

قاسم موحدیان، رئیس کتابخانه‌های عمومی شهرستان زنجان نیز در این برنامه با بیان اینکه ۳۸ کتابخانه در شهرستان زنجان دایر است، اظهار داشت: اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی و برگزاری مسابقات نقاشی در زمینه روش های استفاده صحیح و بهینه از آب، می تواند بستری را فراهم کند که ضمن آموزش و فراگیری شیوه های درست مصرف، سایر افراد جامعه را به سبک زندگی مبتنی بر اصلاح الگوی مصرف رهنمود کند.

حافظ خوانی، شاهنامه خوانی، اجرای نمایش، شعرخوانی و دکلمه خوانی از دیگر برنامه های اجرا شده در این مراسم بود.

در پایان این برنامه از منتخبان با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.