شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹

در دومین جلسه کمیته برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در فارس عنوان شد:

تولید کتاب گویای اعترافات غلامان و دوست مهربان کبوترها در شیراز

تولید کتاب گویای اعترافات غلامان و دوست مهربان کبوترها در شیراز

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی فارس از هماهنگی برای تبلیغات گسترده جشنواره کتابخوانی رضوی در سطح این استان و شهر شیراز و تولید کتاب گویای دو عنوان کتاب از این جشنواره خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، سعیده ابراهیمی مدیرکل کتابخانه‌های عمومی  فارس در دومین جلسه کمیته برگزاری ششمین جشنواره کتابخوان رضوی در این استان گفت: وجود بابرکت حضرت احمد ابن موسی(ع) در شهر شیراز و عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) به عنوان یکی از ارکان دهه کرامت، موجب رونق بیش از پیش این جشنواره در استان فارس خواهد شد.  

وی افزود: تبلیغات گسترده‌ای در سطح استان و شهر شیراز به‌منظور برگزاری هر چه مطلوب‌تر این جشنواره آغاز شده است که در اولین گام پوستر بومی جشنواره کتابخوان رضوی با عنوان «ششمین جشنواره کتابخوان رضوی در سرزمین گنبدهای برافراشته» تولید و در تمام کتابخانه‌ها و مراکز فرهنگی توزیع شد.

دبیر استانی جشنواره ملی کتابخوان رضوی در فارس در ادامه ضمن قدردانی از مساعدت مهندس سهرابی مدیرکل صدا و سیمای مرکز فارس به منظور پخش تیزر این جشنواره مهم و تأثیرگذار فرهنگی از رسانه ملی گفت: تبلیغات محیطی نیز در سطح شهر شیراز در کتابخانه‌های عمومی آغاز شده و به زودی در مناطق پر ترافیک نیز تبلیغات گسترده‌ای انجام می‌شود.

ابراهیمی تولید کتاب گویای «دوست مهربان کبوترها» و «اعترافات غلامان» را از دیگر دستاوردهای استان فارس در جشنواره کتابخوان رضوی دانست و گفت: به‌منظور استفاده روشن دلان و البته عموم مردم، دو عنوان از کتاب‌های جشنواره به صورت گویا تولید شده که از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.   

گفتنی است کتاب گویای اعترافات غلامان با صدای محمد سمیعی کارشناس فرهنگی و کتاب دوست مهربان کبوترها با صدای حسن دهقان مسئول روابط عمومی و احسان بیاتی کارشناس مسئول آی تی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس زیر نظر مریم باقری کتابدار روشن دل و مسئول بخش نابینایان کتابخانه عمومی رئیسی اردکانی شیراز و با مدیریت فنی رضا جعفری کارشناس آی تی این اداره کل در استودیوی کتابخانه رئیسی تولید شده است.