سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴

نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه عمومی ملامحمد ذبیحی بیساران

نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه عمومی ملامحمد ذبیحی بیساران

کتابخانه عمومی ملامحمد ذبیحی بیسارانِ توابع شهرستان سرو آباد با برگزاری نشست کتاب‌خوان، پذیرای جمعی از اعضاء و خانواده‌های آنها شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کردستان، نشست «کتاب‌خوان» کتابخانه عمومی ملامحمد ذبیحی بیسارانِ توابع شهرستان سرو آباد با حضور جمعی از اعضای این کتابخانه و خانواده‌های آنان در این کتابخانه برگزار شد.

در این نشست، کتاب‌های «چگونه کودکان و نوجوانان را به مطالعه علاقه‌مند کنیم؟» اثر ماشالله کاربخش راوری، توس شیرین غلام‌ویسی؛ «اوریگامی برای همه» نوشته روح‌الله گیوه‌چی، توسط دنیا یعقوبی؛ «فریاد دل» نوشته نورالله ایل‌بیگی، توسط دلنیا هجیجی؛ «قرآن و آخرین پیامبر» نوشته آیت‌الله ناصر مکارم‌شیرازی، توسط نسترن فیضی؛ «سه انار سرخ» نوشته نینا دولیدزه توسط تینا فیضی؛ «قوی سفید» نوشته فتح‌الله دیده‌بان، توسط سعدی علیرمایی و «بدشانس» نوشته محمد انسان‌صفت، توسط مهسا صبار معرفی و تجربه خواندن آنها با حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

در پایان این نشست نیز به ارائه‌دهندگان لوح تقدیر و هدیه ای از طرف اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سروآباد اهداء شد.

گفتنی است سلسله نشست‌های «کتاب‌خوان» به منظور اشتراک‌گذاری کتاب‌های خوانده شده و با هدف ترویج و تبلیغ مطالعه در قالب معرفی کتاب برگزار می‌شود و در آن کتابداران، نویسندگان، فعالان فرهنگی، اهالی رسانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و همه علاقه‌مندان به کتاب‌خوانی، به معرفی کتاب‌های موردنظر خود می‌پردازند.