دوشنبه ۳۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۸

دیدار معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با کارکنان انبار کتاب

دیدار معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد با کارکنان انبار کتاب

معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد در دیدار نوروزی با کارکنان انبار نهاد ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، با آنها گفتگو و نسبت به پیگیری خواسته‌های آنان قول مساعد داد.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، محمد اله‌یاری فومنی معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد روز دوشنبه بیست و دوم فروردین در قالب دیداری نوروزی با همراهی جمعی متشکل از مدیران این معاونت با مراجعه به انبار کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با همکاران شاغل در این انبار دیدار و گفتگو کرد.

اله‌یاری در این دیدار ضمن تبریک سال جدید به همکاران سخت‌کوش و پرتلاش انبار کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور اظهار داشت: هر کتاب خوبی که مردم از کتابخانه‌ها به امانت می‌گیرند و مطالعه می‌کنند و منشاء کارهای نیک آنها می‌گردد، شما در ثواب آن شریک هستید.

وی با اشاره به بازدید قبلی از انبار کتاب نهاد خاطرنشان کرد: شکر خدا برخی از موضوعات از قبیل: وضعیت استخدامی و کمبود نیرو با دستور و بذل توجه دبیرکل و همکاری معاونت اداری و مالی پیگیری و حل شده است و در حال حاضر همکاران انبار کتاب از حقوق و مزایایی مانند دیگر کارکنان نهاد بهره‌مند هستند.

در بخش دیگری از این بازدید، یکی از کارکنان انبار به عنوان نماینده، برخی از مشکلات موجود در انبار کتاب را بیان و پیشنهاداتی را نیز از طرف سایر کارکنان مطرح کرد که معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی قول پیگیری موارد مطرح‌شده را داد.

گفتنی است انبار کتاب نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور دارای ۲۴ پرسنل است و روزانه حداقل ۲۰۰ بسته کارتُن کتاب و ۶۰۰ بسته نشریه برای کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور ارسال می‌کند.