سه‌شنبه ۳۱ فروردین ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۶

در دومین دیدار صمیمی مدیران معاونت توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی در کتابخانه پیروزی تهران مطرح شد:

نظرات اعضای کتابخانه‌های عمومی سرمایه نهاد و ملاک خدمت‌رسانی است

لوگو نهاد

با حضور مدیران معاونت توسعة کتابخانه‌ها و کتابخوانی نهاد و مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، دومین نشست صمیمی مسئولان نهاد با اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی استان تهران برگزار شد.

دومین نشست صمیمی با اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی آسیا، دهخدا، گلسار، پیروزی، علامه طباطبایی، ولیعصر(عج) و آیت در شهر تهران، با حضور اسماعیل جانعلی‌پور مدیر‌کل فرهنگی؛ علی رمضانی مدیر‌کل منابع؛ سکینه‌خاتون مهدیان‌پور مشاور معاون توسعة کتابخانه‌ها و کتابخوانی؛ علی نیکنام مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان تهران؛ اصغر گودرزی معاون امور کتابخانه‌ها و نیز مسئولین کتابخانه‌های عمومی شرقِ تهران بزرگ در سالن جلسات کتابخانة پیروزی برگزار شد.

جانعلی پور ضمن تأکید بر اینکه نظرات اعضای کتابخانه‌های عمومی سرمایه نهاد و ملاک خدمت‌رسانی است، گفت: این فرصت مغتنمی برای اعضای فعال در کتابخانه‌های تهران است که رو در رو و بدون واسطه انتظارات خود را از شیوة خدمات‌دهی در کتابخانه‌های عمومی و رضایت‌مندی آنان از منابع، فعالیت‌های فرهنگی، ترویجی مطرح کنند.

در این نشست اعضا ضمن ارائه نظرات خود پیرامون وضعیت کتابخانه‌ها و نحوه ارائه خدمات، پیشنهاداتی نیز به منظور ارتقای سطح کیفی فعالیت‌ها در کتابخانه‌های عمومی مطرح کردند.  

گفتنی است این نشست‌ها بر اساس رهنمودهای دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و همچنین به منظور بهره‌گیری از نظرات ارزشمند جامعه هدف (اعضا، مخاطبین و مراجعین کتابخانه‌های عمومی) در برنامه‌ریزی‌های ستادی و ترویج فرهنگ کتابخوانی برگزار می‌شود که اولین نشست آن با حضور محمد اله‌یاری، معاون توسعه کتابخانه‌ها و کتابخوانی و اعضای فعال کتابخانه‌های غرب شهر تهران (در کتابخانة چمران تهران و با حضو اعضای کتابخانه‌های عمومی آسیا، اشرفی اصفهانی، نظامی گنجوی، چمران و فاطمه(س) روز سوم اسفند ۹۴ برگزار شد.