سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳

در قالب هجدهمین بازدید صورت می‌پذیرد؛

بازدید گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» از استان اردبیل

لوگو نهاد

گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» در ادامه بازدیدهایشان، از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های نهادی اردبیل بازدید می‌کنند.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» در ادامه بازدیدهای خود و جهت بررسی عملکرد استان‌ها، از روز یک‌شنبه نهم لغایت چهارشنبه دوازدهم خرداد در قالب هجدهمین بازدید، از کلیه کتابخانه‌های نهادی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل بازدید می‌کنند.

گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» هفته گذشته (از ۲۶ الی ۲۸ اردیبهشت‌ماه) نیز در قالب هفدهمین بازدیدش، از کلیه کتابخانه‌های نهادی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی ایلام بازدید و از نزدیک در جریان نقاط قوت و ضعف این کتابخانه‌ها قرار گرفته بود.

 این گروه همچنین با آغاز ماه مبارک رمضان نیز به سرپرستی روح‌الله هاشمی ذاکر مشاور دبیرکل نهاد، به بازدید و ارزیابی  عملکرد حوزه‌های مرکزی نهاد در سال ۱۳۹۴ خواهند پرداخت.

با توجه به لزوم نظارت بر نحوه عملکرد و ارزیابی مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از نظر تعامل با دیگر نهادها و مراجع قانونی استان‌ مربوطه، بهبود خدمات کتابخانه‌های استان، ارتقای سطح رضایت کتابداران و همکاران نهاد، انجام دقیق دستورالعمل‌ها و دقت در پایبندی به ضوابط و مقررات و دیگر شاخص‌های مربوطه، گروه سنجش و ارزیابی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از واحد‌های مختلف نهاد، بازدید و ارزیابی می‌کند.