دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۱

برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی در منزل شخصی کتابدار

پریسا حسینی‌الوند، کتابدار کتابخانه شهید مطهری دهدشت در اقدامی خلاقانه در منزل شخصی خویش کلاس‌های قصه‌گویی و قصه‌‌خوانی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد، محمد طلا سیاهی، رئیس اداره کتابخانه‌های کهگیلویه گفت: کتابدار کتابخانه شهید مطهری دهدشت، در اقدامی جالب و خلاقانه در منزل شخصی خود کلاس‌های قصه‌خوانی و قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان برگزار می‌کند.

پریسا حسینی الوند، کتابدار کتابخانه شهید مطهری دهدشت، هدف از برگزاری این کلاس‌ها را در منزل خویش، جذب مخاطبین کودک و نوجوان به کتاب و کتابخوانی دانست و گفت: گرایش به مطالعه و کتابخوانی باید از همان دوران کودکی در فرد تقویت شود و اگر این امر به‌ درستی صورت پذیرد در بزرگسالی جامعه‌ای کتابخوان خواهیم داشت.

کتابدار کتابخانه شهید مطهری دهدشت از دیگر اهداف برگزاری کلاس‌های قصه‌خوانی و قصه‌گویی در منزل شخصی خویش را، ایجاد پایگاه محله‌ای برای کتابخوانی عنوان کرد و گفت: اگر در هر محله‌ای یک‌خانه به پایگاه کتابخوانی تبدیل شود کودکان و نوجوان به سمت کتابخوانی خواهند رفت و ضمن غنی‌سازی اوقات فراغت خود می‌توانند با خیالی آسوده و راحت در کلاس‌های قصه‌خوانی شرکت نمایند.

حسینی الوند در ادامه گفت: کودکان و خانواده‌هایشان از این طرح رضایت خوبی داشتند و خواستار تداوم برگزاری کلاس‌های قصه‌گویی در محله شدند. لذا به همین منظور این کلاس‌های قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان تا آخر تابستان در منزل بنده برگزار می‌شود.

در پایان به هرکدام از کودکان از طرف کتابخانه عمومی شهید مطهری دهدشت کتاب‌های داستان اهدا گردید.