شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

با صدور پیامی صورت پذیرفت؛

دعوت رئیس ستاد اقامه نماز و بنیاد مهدویت در استان لرستان برای شرکت مردم در جشنواره کتابخوانی رضوی

بنیااد مهدویت

رئیس ستاد اقامه نماز و رئیس بنیاد مهدویت در استان لرستان با صدور پیامی، مردم را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، حجت الاسلام والمسلمین محمدجواد چراغی، رئیس ستاد اقامه نماز و رئیس بنیاد مهدویت در لرستان با صدور پیامی، مردم این استان را به شرکت در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

معجزه‌ی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص)، کتاب قرآن کریم است و در اولین آیه‌ای که به پیامبر اسلام وحی شد، خداوند آن حضرت را امر به خواندن می‌کند. در دین مبین اسلام ائمه و معصومین(ع) بارها و بارها در تأکید تعقل، تدبر و تفکر سخنانی بیان نموده اند که نشان‌دهنده اهمیت فکر و اندیشه در تمامی سطوح است.

کتاب و کتابخوانی از دغدغه های مهم فرهنگی است که در ایجاد زیرساخت های توسعه فرهنگی نقش بسزایی دارد. توجه به این امر مهم از طرف آحاد مردم می تواند آینده روشنی را برای جامعه رقم بزند. در این راستا جشنواره کتابخوانی رضوی اقدامی ارزشمند و فرهنگی می باشد که زمینه‌ی آگاهی بخشی جامعه با سیره و سبک زندگی اهل‌بیت عصمت را فراهم نموده است.

امسال با همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و اضافه شده بخش ویژه‌ی مهدویت به جشنواره، گام مهمی در تعمیق باورهای مردم در رابطه با فرهنگ مهدوی برداشته شده است.

جشنواره کتابخوانی رضوی، فرصتی بسیار مناسب و پر برکت برای همه مشتاقان کتابخوانی و مکتب اهل بیت(ع) جهت کسب معرفت است. لذا اینجانب از مردم شریف و فهیم لرستان دعوت می نمایم با شرکت در این مسابقات کتابخوانی که برای تمامی رده های سنی در حال برگزاری می باشد، علاوه بر آشنایی با شیوه‌ی زندگی معصومین(ع)، ارادت خالصانه‌ی خود را به ساحت مقدس ایشان تقدیم کنند.