دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲

به کوشش کتابخانه عمومی شهید خضریان همدان؛

معرفی کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» به دانش‌آموزان

معرفی کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده»

کتاب «آنک آن یتیم نظر کرده» در جمع بیش از ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان دبستان برهان برزین، توسط مسئول کتابخانه عمومی شهید خضریان، معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی اداره‌ کل کتابخانه‌های عمومی همدان، فائزه امینیان مسئول کتابخانه عمومی شهید خضریان با اشاره به معرفی کتاب «آنک آن یتیم نظر‌کرده» در جمع بیش از ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان مدرسه ابتدایی برهان برزین شهرستان همدان، گفت: «آنک آن یتیم نظر کرده» کتابی پر‌محتوا و ارزشمند است که چندی قبل بصورت نمایش رادیویی به‌نام «راز سرزمین نور» پخش شده و مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

وی افزود: بی‌تردید اصلاح و تهذیب نفس در سعادت فردی و جمعی، دنیوی و اخروی انسان، نقشی به‌سزای دارد و تلاش برای ترویج فرهنگ نبوی وظیفه همه ما است. محتوای این کتاب در آشنایی با روش و آداب زندگی و خلق و خوی پیامبر عظیم الشأن اسلانص) که خود مظهر کامل و آئینه تمام نمای مکارم اخلاقی است، مؤثر خواهد بود.

وی تأکید کرد: معرفی کتاب مذکور با همکاری یکی از دانش‌آموزان این مدرسه و از اعضای فعال کتابخانه انجام شد.  

امینیان افزود: معرفی خدمات کتابخانه عمومی شهید خضریان، شرایط عضویت، نحوه مشارکت دانش‌آموزان و... از دیگر برنامه‌های این نشست بود.

گفتنی است؛ «آنک آن یتیم نظر کرده» تالیف محمدرضا سرشار یکی از کتاب‌های منتخب طرح «کتاب‌خوان ماه» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور است که برای مطالعه اردیبهشت ماه سالجاری معرفی شده است.