شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷

فرماندار شهرستان کهگیلویه:

جشنواره کتابخوانی رضوی موجب تقویت فرهنگ عمومی جامعه می شود

فرماندار کهگیلویه - کراپ‌شده

دارا کریمی نژاد، فرماندار شهرستان کهگیلویه ضمن تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره کتابخوانی رضوی از مردم شهرستان برای شرکت در این جشنواره دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد، دارا کریمی نژاد، فرماندار شهرستان کهگیلویه، در پیامی جشنواره کتابخوانی رضوی(ع) را مهم ترین رخداد فرهنگی شهرستان و نمونه یک اقدام شاخص در ترویج کتاب و کتابخوانی و آشنایی عموم با معارف اهل‌بیت(ع) دانست. متن این پیام به شرح ذیل است:

بسمه تعالی
این جشنواره با هدف معرفی ابعاد زندگانی امام هشتم(ع)، مهدویت و گسترش فرهنگ کتابخوانی برای تمامی اقشار و گروه های سنی در جامعه برنامه‌ریزی شده است که موجب گسترش کمی و کیفی زندگی و تفکرات افراد و کاهش آسیب های اجتماعی و خانواده ها خواهد شد.

اینجانب از عموم همشهریان عزیز دعوت می‌کنم که با افتخار در این رویداد بزرگ حضور یابند و با شرکت در این جشنواره کتابخوانی علاوه بر مطالعه مفید در حوزه دین و مذهب، با سیره و سنت ائمه اطهار(ع) و به ویژه زندگانی امام هشتم شیعیان آشنا شوند.
 
 با توجه به شرایط حاد بیماری کرونا، جشنواره کتابخوانی رضوی فرصتی مغتنم است و مردم می توانند در بستر فضای مجازی در این جشنواره شرکت کنند.
دارا کریمی نژاد
فرماندار شهرستان کهگیلویه