یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش:

جشنواره کتابخوانی رضوی در راستای شناساندن فرهنگ اهل بیت (ع) دارای ارزش ویژه‌ای است

رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش با صدور پیامی از فرهنگیان و دانش آموزان به‌منظور شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، ذبیح الله رضایی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش ضمن قدردانی از برگزاری مستمر جشنواره کتابخوانی رضوی به همت کتابخانه های عمومی، از همکاران آموزش و پرورش و دانش آموزان شهرستان گراش دعوت کرد تا با حضور حداکثری در جشنواره کتابخوانی رضوی از این رویداد ارزشمند و معنوی بهره ببرند. در متن این پیام آمده است:

ارتباط بیشتر با کتاب، پر کردن اوقات فراغت با مطالعه کتاب‌های غیردرسی و شناخت شخصیت ائمه معصومین(ع) برای فرهنگیان و دانش آموزان ضروری است. با توجه به شیوع کرونا ویروس و تعطیلی کتابخانه‌های عمومی در ماه‌های گذشته و با توجه به فراهم بودن بستر اینترنتی برای شرکت در این جشنواره، ان‌شاء‌الله همه بتوانند از برکات معنوی و معارف رضوی بهره‌مند شوند.

جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و خانوادگی برگزار می‌شود و با توجه به ادامه روند شیوع بیماری همه‌گیر کرونا، امسال نیز همچون سال گذشته، جشنواره در بستر الکترونیک و از طریق سامانه مسابقات الکترونیک کتابخوان نهاد اجرا می شود که فرصت بسیار مناسبی برای جلب مشارکت حداکثری و خلق حماسه ای دیگر در حوزه فرهنگ است.

این جشنواره می‌تواند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، شناساندن فرهنگ رضوی و بهره‌مندی از سیره پاک ائمه معصومین(ع) به‌ویژه حضرت امام رضا(ع) از طریق مطالعه سیره ایشان، دارای ارزش و اهمیت ویژه‌ای باشد.

ذبیح الله رضایی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان گراش