یکشنبه ۲۷ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

همزمان با اربعین حسینی(ع)؛

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» درآبدانان برگزار شد

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها»

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» با مشارکت ادارات کتابخانه های عمومی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان سپاه و موسسه فرهنگی گل بابوبه بهار د آبدانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی، محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» با مشارکت محفل ادبی کتابخانه امیرکبیر و اداره کتابخانه های عمومی شهرستان آبدانان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون بسیج هنرمندان سپاه ناحیه آبدانان و موسسه فرهنگی هنری گل بابونه بهار با حضور مسئولان ادارات و نهادها و جمعی از علاقمندان به شعر آئینی در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سید احمد آبساران، دبیر محفل ادبی کتابخانه امیرکبیر، ضمن تسلیت ایام عزاداری سیدالشهدا و اربعین حسینی گفت: شعر در نشر اهداف امام حسین(ع) نقش بسیار مهمی دارد و در تاریخ بشر هیچ شخصیتی همانند امام حسین(ع) وجود ندارد که این همه شعر و نثر در مدح و رثای او سرده شده باشد.

در ادامه، شعرای حاضر در مراسم، سروده های خود را در رثای سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و واقعه عاشورا ارائه کردند.

در پایان این مراسم از حرمت الله موسوی مقدم، عضو انجمن کتابخانه امیرکبیر آبدانان به پاس حمایت از فعالیت های فرهنگی و ترویج فرهنگ کتابخوانی و همچنین از شاعران حاضر در این مراسم معنوی با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» درآبدانان برگزار شد

محفل شعرخوانی «اربعین لاله ها» درآبدانان برگزار شد