چهارشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

به مناسب دهه فجر انقلاب اسلامی؛

جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس در کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد

جشن انقلاب در اهواز

به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی جشنواره طلایه داران شکوه خلیج فارس به مدت سه شب در کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، همزمان با فرارسیدن ایام الله دهه فجر، ویژه برنامه های متنوع فرهنگی با شعار «ایران، سرزمین فرهنگ و کتاب» به مدت سه شب در روزهای چهارشنبه تا جمعه (19 تا21 بهمن ماه) به میزبانی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان برگزار شد.

در این مراسم با توجه به اهمیت نقش کودک و نوجوان در حفظ ارزش های انقلاب اسلامی برنامه های متنوعی ویژه کودکان در بخش کودک کتابخانه مرکزی برگزار شد. همچنین در این جشن برنامه های مختلفی از جمله قصه گویی، مسابقات فرهنگی، نقاشی، نقاشی روی چهره و اجرای برنامه مهیج نیز اجرا شد.

اجرای طرح سراسری عضویت و بخشودگی جرایم دیرکرد در این کتابخانه و برپایی غرفه های مشاغل خانگی و سیاه چادرهای عشایری همراه با پذیرایی از دیگر بخش های این جشنواره بود.

در این مراسم همچنین برنامه شاد و مهیج «عمو سعید» برای کودکان و خانواده ها به مدت دو شب برگزار شد و در پایان جشنواره نیز با حضور شهروندان در فضای باز کتابخانه مرکزی خوزستان، آیین نور افشانی اجرا و بانگ الله اکبر نیز طنین انداز شد.

جشن طلایه داران شکوه خلیج فارس در کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد