دوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۹

در جلسه مشترک مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل و معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی عنوان شد؛

حمایت از کسب و کارهای کوچک با بهره‌گیری از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی

نشست تبین همایش بین المللی حمایت از کسب و کار

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل در دیدار با معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی، حمایت از کسب و کارهای کوچک با بهره‌گیری از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی را از اولویت‌های فرهنگی این نهاد عنوان کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، نشست مشترک پروانه رضاقلیزاده، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل با جبرائیل رزمجو، معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی و حبیب شهبازی شیران، رئیس کتابخانه مرکزی دانشگاه محقق اردبیلی با هدف بررسی و تبیین دومین همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کار های کوچک در کتابخانه مرکزی این دانشگاه برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اردبیل در این نشست اظهار داشت: دومین همایش بین المللی کتابخانه های عمومی و کسب و کارهای کوچک به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور و با هدف حمایت از تولید با بهره گیری از ظرفیت کتابخانه های عمومی و شبکه عظیم مردمی و فضا های در اختیار این نهاد فرهنگی برای یاری رساندن و حمایت از کسب و کار ها در سطح شهرستان ها و کتابخانه های روستایی برگزار می شود.

وی با اشاره به ظرفیت‌های پژوهش در دانشگاه ها تصریح کرد: دانشجویان و اساتید دانشگاه می توانند تا روز یکم تیرماه ۱۴۰۲ با ارسال مقالات خود به دبیرخانه این همایش، در این برنامه شرکت کنند.

رضاقلیزاده افزود: مقالات تا ۳۱ شهریور ماه مورد ارزیابی و داوری قرار خواهند گرفت و مراسم اختتامیه این همایش نیز در ۲۵ و ۲۶ مهرماه در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این دیدار به ظرفیت های عظیم پژوهشی در رشته های مختلف عملی در دانشگاه محقق اردبیلی اشاره کرد و گفت: مقالات علمی و پایان نامه های معتبر تحصیلی انجام شده توسط پژوهشگران و اساتید در دانشگاه محقق اردبیلی، این دانشگاه را در رده برترین مراکز علمی کشور قرار داده است.

وی برگزاری نشست های علمی با اساتید دانشگاه و فرهیختگان در پیشبرد اهداف این همایش بین المللی را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: دانشگاه محقق اردبیلی بستر های علمی مناسبی را برای مشارکت در این طرح در اختیار دارد.

در پایان، اعضای حاضر در این نشست از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی دانشگاه بازدید و در خصوص ادامه همکاری و برگزاری جسات مشترک به منظور ارائه مقالات معتبر برای این همایش تاکید کردند.

حمایت از کسب و کارهای کوچک با بهره‌گیری از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی

حمایت از کسب و کارهای کوچک با بهره‌گیری از ظرفیت کتابخانه‌های عمومی