شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۴

رئیس دانشگاه شهرکرد:

جشنواره کتابخوانی رضوی گامی در راستای تقویت و توسعه هویت فرهنگی و دینی جامعه است

رئیس دانشگاه شهرکرد

رئیس دانشگاه شهرکرد با صدور پیامی از آحاد مردم بالاخص دانشگاهیان سراسر کشور جهت شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، یاسر پیرعلی، رئیس دانشگاه شهرکرد ضمن بیان اهمیت کتابخوانی با محوریت سیره ائمه معصومین(ع) با صدور پیامی از آحاد مردم بالاخص دانشگاهیان سراسر کشور جهت شرکت در دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
 

رحمت خدا بر بنده‌ای  که امر ما را زنده کند. دانش‌های ما را فرا گیرد و به مردم بیاموزد. اگر مردم زیبایی‌های سخنان ما را می‌دانستند، از ما پیروی می‌کردند. امام رضا (علیه السلام)

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با موضوع  سیره نبوی و ائمه معصومین(ع) و معرفی ابعاد مختلف شخصیتی  ایشان به جامعه، به ویژه نسل جوان بسیار مهم و پسندیده است وکمک شایانی به بسط فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد.


نوع زندگی و سبک رفتار اجتماعی، سیاسی و فرهنگی ائمه علیهم السلام بسیار آموزنده است، بر همین اساس الگوگیری از سیره رفتاری و عملی ائمه اطهار(ع) چراغ هدایت جامعه  است و تنها یک مطالعه ثمربخش، می‌تواند ما را به این هدف برساند.



جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای کتابخوانی است که برای سالیان متمادی در راستای تقویت و توسعه هویت فرهنگی و دینی جامعه اجرا شده است.



اینجانب ضمن قدردانی از نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در اجرای این طرح عظیم، از آحاد مردم بالاخص دانشگاهیان سراسر کشور، دعوت می‌نمایم تا در بزرگترین مسابقه مذهبی کشور در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج سیره ائمه اطهار(ع) مشارکت نمایند.

 

                                                یاسر پیرعلی
                                                 رئیس دانشگاه شهرکرد