چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۴

استاندار همدان در پیامی به مناسبت هفته کتاب مطرح کرد؛

توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری

استاندار همدان

استاندار همدان در پیامی به مناسبت سی و یکمین دوره هفته کتاب، ضمن تبریک به دست اندر کاران این حوزه خطیر، کتاب را هادی و هدایت کننده انسان به سوی خیر و نیکی در هر شرایطی دانست.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان با صدور پیامی فرارسیدن سی و یکمین دوره از هفته کتاب، را تبریک گفت و در هر شرایطی کتاب را هادی و هدایت کننده انسان به سوی خیر و نیکی دانست. متن پیام وی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن سی و یکمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، فرصتی مغتنم است تا ضمن یادآوری ارزش و اهمیت کتاب و کتابخوانی از عوامل و مروجان این فرهنگ اصیل اسلامی ایرانی به ویژه کتابداران تقدیر و تشکر کرد. در واقع هفته کتاب بعنوان یکی از برکات نظام مقدس جمهوری، تلنگری است که بدانیم در همه حال و در هر شرایطی کتاب هادی و هدایت کننده انسان به سوی خیر و نیکی است. خداوند متعال کتاب را واسطه‌ای قرار داد تا سخن خود را به انسان برساند و او را به رستگاری هدایت کند. از همین رو شاهد هستیم که توجه به کتاب و پرداختن به آن، یکی از جدی‌ترین توصیه‌های ائمه معصومین(ع) بوده و از سنت‌های چهارده خورشید تابناک امامت و ولایت به حساب می‌آید؛ لذا بر ما است که این راه خطیر را بپیماییم، تا به سر منزل مقصود، یعنی قرب الهی و رستگاری در دو دنیا، دست یابیم. همانطور که رهبر عظیم‌الشان انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، همواره بر توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه تأکید دارند و دولت مردمی و انقلابی ایران قوی نیز به ریاست حضرت آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، هرگز از این حوزه غافل نبوده‌اند.
 اینجانب، ضمن تبریک هفته کتاب و تقدیر از فعالان این عرصه به‌خصوص کتابداران و کتاب‌خوانان، مربیان، معلمان، اساتید و مجموعه‌های فعال در حوزه کتابخانه‌ها، فروش، انتشار و عموم مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین استان، امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) در اجرای منویات حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) موفق و پیروز باشند.

علیرضا قاسمی فرزاد

استاندار همدان

سه‌شنبه ۲۳ آبان‌ماه ۱۴۰۲

توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری

توجه ویژه دولت سیزدهم به توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه در راستای تاکیدات مقام معظم رهبری