سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

فرماندار ویژه و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رفسنجان؛

مهم ترین راه رشد فکری جامعه، ارتباط با کتاب است

فرماندار ویژه رفسنجان

حسین رضایی، فرماندار ویژه و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رفسنجان در پیامی، هفته کتاب را به تمامی فعالان عرصه کتاب و علاقه‌مندان به کتابخوانی تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمان، فرماندار شهرستان رفسنجان در پیامی، هفته کتاب را به تمامی فعالان عرصه کتاب و علاقه‌مندان به کتابخوانی تبریک گفت. در پیام حسین رضایی، فرماندار و رئیس انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان رفسنجان آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

کتاب یکی از قوی ترین ابزارهای فرهنگی از گذشته تاکنون بوده و در روزگار پیشرفت های چشم گیر بشر در عرصه های دانش و نوآوری نیز، نه تنها اهمیت خود را از دست نداده بلکه به جلوه های گسترده تر، تازه تر و پایدارتری یافته است و هنوز مهم ترین راه رشد فکری جامعه، کتابخوانی و ارتباط با کتاب است.

گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارج نهادن به این مهم در بین آحاد مختلف مردم، نقش قابل ملاحظه ای در توسعه کشور داشته و همگان باید در تحقق این مهم همکاری و هم افزایی لازم را داشته باشند.

اینجانب فرارسیدن هفته کتاب را به کلیه دست اندر کاران این عرصه در شهرستان رفسنجان تبریک عرض کرده، امیدوارم با همت و تلاش و برنامه ریزی و سیاستگذاری همه مسئولان شاهد ترویج و نهادینه شدن فرهنگ کتابخوانی و تکریم و پاسداشت اهالی کتاب بویژه نویسندگان و اندیشمندان صاحب نظر در جامعه باشیم.

حسین رضایی

فرماندار ویژه و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان رفسنجان