دوشنبه ۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

دبیرکل نهاد در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه:

سیاست‌گذاری ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب بر اساس اقتضائات روز بوده است

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد در شورای سیاست گذاری سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی تهران

مهدی رمضانی در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه کتاب تهران بر توجه به اقتضائات روز در مسیر حرکت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تأکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، به نقل مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شورای سیاستگذاری سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شنبه (۷ بهمن) با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع، یاسر احمدوند معاون امور فرهنگی و محمدمهدی سموعی رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، ناصر کنعانی رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و سخنگوی وزارت امور خارجه و اعضای شورای سیاستگذاری برگزار شد.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و عضو شورای سیاستگذاری نمایشگاه در این جلسه گفت: دولت مردمی، نمایشگاه کتاب را در شرایط بحرانی ناشی از همه‌گیری کرونا تحویل گرفت که در ارزیابی‌ها باید به این مسئله توجه داشت.

رمضانی با بیان اینکه نقطه قوت نمایشگاه کتاب در سال گذشته رویکرد بین‌المللی آن بود، افزود: اگر ادوار نمایشگاه کتاب بررسی شود تلاش بر این بوده است نمایشگاه بتواند براساس اقتضائات روز عمل کند و ان‌شاءالله این مسیر ادامه خواهد داشت.

گفتنی است، در پایان این نشست ابلاغ اعضای شورای سیاستگذاری سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اهدا شد.

سیاست‌گذاری ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب بر اساس اقتضائات روز بوده است

سیاست‌گذاری ادوار نمایشگاه بین‌المللی کتاب بر اساس اقتضائات روز بوده است