چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۱

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ در همایش مدیران‌کل نهاد؛

هدف ما تحقق و تحکیم جبهه واحد فرهنگی در استان‌ها است

مهدی رمضانی چابک

مهدی رمضانی چابک مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ در همایش مدیران کل کتابخانه های عمومی استان ها گفت: گفتگو، پیگیری و رصد مصداقی موضوعات به رفع موانع و مسائل کمک می‌کند. ما هر آنچه از دستمان برآید برای اینکه بتوانیم جبهه واحد فرهنگی را در استان‌ها محقق و تحکیم کنیم، انجام خواهیم داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، همایش مدیران‌کل کتابخانه‌های عمومی استان‌ها صبح چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور آغاز شد.

مهدی رمضانی چابک، مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در این نشست اظهار داشت: یکی از دوره‌های کاری خوب بنده، حضور در نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور بوده و خودم را نهادی می‌دانم؛ به همین دلیل به دوستان ادارات‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها مؤکداً یادآور می شویم که مجموعه نهاد و ارشاد جدا از هم نیستند؛ مخصوصاً در این دوره که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بر هم‌افزایی و همکاری تأکید دارند. این میزان همدلی، همکاری و انسجام را بنده در گذشته ندیده‌ام و بی‌سابقه است. تلاش ما این است که در استان‌ها هم دیوارها کوتاه و فاصله‌ها کم شود و هم‌افزایی مورد انتظار محقق شود.

وی تصریح کرد: گفتگو، پیگیری و رصد مصداقی موضوعات به رفع موانع و مسائل کمک می‌کند. ما هر آنچه از دستمان برآید برای اینکه بتوانیم جبهه واحد فرهنگی را در استان‌ها محقق و تحکیم کنیم، انجام خواهیم داد.