سه‌شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱

به میزبانی فرزندان شهدای مدافع حرم و در منزل شهید آقازاده‌نژاد؛

از اولین کتاب کودکانه مجموعه «قهرمان من» رونمایی می‌شود

اولین کتاب کودکانه مجموعه «قهرمان من»

به همت انتشارات کتابک و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سپاه علی بن ابی طالب(ع)، سیمای نور و خانه مطبوعات، از اولین کتاب کودکانه مجموعه «قهرمان من» در منزل شهید مدافع حرم سردار علی آقازاده نژاد رونمایی می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، در آستانه روز جهانی قدس و به همت انتشارات کتابک و با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان قم، سپاه علی بن ابی طالب(ع)، سیمای نور و خانه مطبوعات، از اولین کتاب کودکانه مجموعه «قهرمان من» با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم و در منزل شهید مدافع حرم سردار علی آقازاده رونمایی می شود.

کتاب «بابای قهرمان من»، اولین کتاب کودکان از مجموعه قهرمان من بوده که توسط فاطمه مسعودی نوشته شده و انتشارات کتابک آن را روانه بازار نشر کرده است. این کتاب در حوزه کودک و با موضوع خانواده شهید مدافع حرم نگاشته شده است. شخصیت‌های داستان رضوانه و پدر و مادرش هستند. در این داستان دختر بهانه پدر را می‌گیرد و با یادآوری خاطرات گذشته دلتنگ پدر می شود که چگونه با پدرش قایم باشک‌بازی می‌کرد و در اتاق او پنهان می‌شد.

گفتنی است که این نشست با هدف تکریم و حفظ یاد و نام شهدای مدافع حرم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در آستانه روز جهانی قدس برگزار می شود.

از اولین کتاب کودکانه مجموعه «قهرمان من» رونمایی می‌شود