یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۳

با حضور شهردار محمدی سراوان؛

آیین رونمایی از کتاب «قدرت شگفت انگیز شکر گزاری» برگزار شد

سراوان-رومنایی کتاب

مراسم رونمایی از کتاب «قدرت شگفت انگیز شکر گزاری» نوشته خالد درازهی(سراوانی) با حضور بهروز دهواری شهردار شهر محمدی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی سیستان و بلوچستان، آیین رونمایی از کتاب «قدرت شگفت انگیز شکر گزاری» نوشته خالد درازهی(سراوانی ) با حضور بهروز دهواری، شهردار محمدی،  حکیمداد حسین بر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی سراوان و جمعی از مسئولین دستگاه های اجرایی و شاعران و ادیبان شهرستان سراوان برگزار شد.

بهروز دهواری شهردار شهر محمدی سراوان با اشاره به سنگ نگاره موجود در این شهر گفت: شهر محمدی و شهرستان سراوان از دیرباز مهد فرهنگ و هنر بوده اند. این سنگ نگاره ها از قدیمی ترین آثار مرتبط با نگارش و کتاب است که اهمیت مطالعه و کتابخوانی را نشان می دهد.

شهردار محمدی با تقدیر از حمایت های کتابخانه های عمومی از آثار نویسندگان بومی گفت: در سال گذشته 11 عنوان از آثار نویسندگان بومی در شهرستان سراوان رونمایی شد که نشان دهنده توجه مسئولین به هنرمندان و مولفین منطقه است.

حکیمداد حسین بر، رئیس اداره کتابخانه های عمومی سراوان نیز در این مراسم گفت: توجه وحمایت از آثار نویسندگان بومی از مهمترین اقدامات نهاد کتابخانه های عمومی کشور است.

وی افزود: برگزاری جلسات شب شعر در کتابخانه های عمومی، تشکیل انجمن شعر نخل و آفتاب، و رونمایی از آثار مولفین سراوانی از مهمترین برنامه های اجرا شد در حمایت از نویسندگان شهرستان در سال گذشته بوده است که در سال جدید نیز ادامه خواهد یافت.

آیین رونمایی از کتاب «قدرت شگفت انگیز شکر گزاری» برگزار شد