چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۴

در راستای گسترش همکاری ها صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با مدیر حج و زیارت استان

1

با هدف گسترش همکاری ها، عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان، عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان در محل اداره کل کتابخانه های عمومی گلستان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارعبدالحی میرزاعلی گفت: دستگاه های فرهنگی در حوزه های مختلف باید یکدیگر را پوشش دهند تا ضریب تاثیر کارهای فرهنگی در جامعه بیشتر شود.

وی همچنین افزود: کتابخوانی مقوله ای نیست که تنها به یک هفته یا یک ارگان محدود شود و گفتمان سازی کتاب منوط به ورود دستگاه ها به خصوص ادارات فرهنگی و نخبگان و فعالان رسانه است.

سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان به ظرفیت حج و زیارت استان برای ترویج و توسعه کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و گفت: در  خصوص همکاری های بیشتر می توان کتاب و کتابخوانی را در میان حجاج و زوار توسعه داد و در این زمینه در آینده نشست های مشترکی در حوزه کتاب و کتابخوانی برگزار خواهیم کرد.

در پایان سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان کتاب «با مسافران قبله» را به عبدالحی میرزاعلی مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان اهدا کرد.

دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی گلستان با مدیر حج و زیارت استان