سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰

همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران؛

مدیرکل کتابخانه های قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان دیدار کرد

سپاه قزوین

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین در دیدار با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) قزوین بر اهمیت نقش بی بدیل سپاه در حفظ حریم ایران اسلامی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان قزوین، همزمان با سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین با سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین دیدار و به نمایندگی از جامعه کتابداران استان، از زحمات ایشان و تلاشگران سپاه پاسداران در حریم و ایجاد امنیت و آرامش کشور، تقدیر کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار داشت: اعتماد مردم را به خودمان بالاترین نعمت و سرمایه می‌دانیم و این همان امانتی است که امامین انقلاب بر دوش ما گذاشتند.
 

سردار رستمعلی رفیعی آتانی همچنین به شکست‌های متعدد امریکایی‌ها در منطقه اشاره کرد و گفت: ما باید خدای متعال را بی‌نهایت شاکر باشیم که این عزت و خودباوری را در ملت ایران به وجود آورد و به واقع، دست خدا و حکمت رهبری و صدق شهیدان عامل پیروزی رزمندگان اسلام در تمامی صحنه‌ها مخصوصاً در عملیات وعده صادق بود.
 

وی در ادامه به مؤلفه‌های تاثیرگذار و ماندگار در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: بچه‌های سپاه و برادران شما مغرور نمی‌شوند؛ چراکه پهپاد و موشک قدرت آنها نیست؛ قدرت دست خدا است و ما به عینه دیدیم ۴۵ سال چطور دست هدایت خداوند پشت این نظام است.


سردار آتانی در پایان اظهار امیدواری کرد: این قدرت بازدارندگی و این لطفی که خدای متعال در حق این ملت کرده، ان شاالله زمینه، فرج مولا و صاحبمان حضرت امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف را رقم بزند.
 

فاطمه محمدبیگی مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین نیز در این دیدار گفت: به طور قطع امنیت و آرامش امروز ما، مرهون شهامت های شما بزرگواران است. لذا از شما بزرگواران در سپاه تقدیر و تشکر می‌کنم و برای شما از درگاه خداوند عزت و سربلندی و تداوم موفقیت را خواستارم.

در پایان هدیه ای فرهنگی از طرف اداره کل کتابخانه های عمومی استان به سردار آتانی اهدا شد.

سپاه

سپاه