سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

مصطفی نخعی نماینده مجلس شورای اسلامی؛

پیگیری مهدی رمضانی دبیرکل نهاد نشان‌دهنده عزم جدی برای تحول در کتابخانه‌های عمومی است

نماینده مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در دیدار مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی بیان گفت: پیگیری مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور نشان دهنده این است که عزمی جدی برای ایجاد تحول در کتابخانه های عمومی وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، مصطفی نخعی، نماینده مردم شریف شهرستان‌های نهبندان و سربیشه در مجلس شورای اسلامی در دیدار محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان خراسان جنوبی ضمن بررسی پروژه های این دو شهرستان گفت: کتابخانه های عمومی استان در دو سال گذشته عملکرد بسیار خوبی داشته و می توان در جامعه دید که کتابخانه ها به مطالبه عموم مردم تبدیل شده است.

وی گفت: خوشبختانه سطح پیگیری‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از مجلس در این دوره مدیریتی بسیار متفاوت از دوره‌های گذشته است و این خود نشانگر عزم جدی مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور برای ایجاد تحول و پویایی در سطح کتابخانه‌های عمومی است.

نخعی گفت: ما هم در مجلس پشتیبان نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و کتابداران هستیم و در راستای کمک به این نهاد فرهنگی منسجم و کارآمد، رایزنی های لازم را انجام می‌دهیم.

در پایان این دیدار لوح تبریک مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور توسط محمود حاجی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی به مصطفی نخعی، منتخب مردم نهبندان و سربیشه در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اهدا شد.