یکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۰

با صدور تقدیرنامه‌ای از سوی مهدی رمضانی انجام شد؛

تقدیر دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از مسئول و همکاران کتابخانه مرکزی سنندج

بازدید مهدی رمضانی دبیرکل نهاد از کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای سنندج

مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه های عمومی کشور از مسئول و همکاران کتابخانه مرکزی امام خامنه ای (مد ظله العالی) سنندج به دلیل اعلام رضایت اعضا از خدمات کتابخانه و برخورد همکاران تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، از مسئول و همکاران کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) سنندج به دلیل اعلام رضایت اعضا از خدمات کتابخانه و برخورد همکاران در بازدید انجام شده تقدیر کرد. متن تقدیرنامه دبیرکل نهاد به این شرح است:

جناب آقای محمد زارعی
مسئول محترم کتابخانه مرکزی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) سنندج

سلام علیکم
کتابخانه عمومی، به عنوان یک نهاد اجتماعی، ارائه خدمات به عموم مردم، فارغ از سن‌، نژاد، جنسیت‌، مذهب‌، ملیت‌، زبان را وظیفه خود می‌داند. پس از فراهم‌سازی کالبد (ساختمان و تجهیزات) و منابع انسانی (کتابدار)، توفیق این مرکز فرهنگی-اجتماعی در گرو استفاده بهینه از این سرمایه‌ها و ارائه خدمات حرفه‌ای، باکیفیت و به‌روز به کاربران و مخاطبان است.

بر این اساس به دلیل اعلام رضایت اعضا از خدمات کتابخانه مرکزی و برخورد همکاران در بازدید انجام شده، از جنابعالی و همکاران همراه شما در بوجود آمدن این فضا تقدیر می‌شود.

امید است با تلاش همکاران دغدغه‌مند دامنه نفوذ آن مرکز فرهنگی اثرگذار روز به روز در شهر سنندج و استان کردستان گسترش یابد، ان‌شاءالله.

مهدی رمضانی
دبیرکل


گفتنی است، مهدی رمضانی دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، پنجم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در سفر استانی به کردستان ضمن بازدید از کتابخانه مرکزی سنندج، با اعضا و کتابداران گفتگو کرده بود.