سه‌شنبه ۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸

با هدف گرامیداشت یاد شهدای خدمت؛

پویش «شهید خدمت» به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در حال برگزاری است

پویش «شهیدِ خدمت»

پویش «شهید خدمت» با هدف گرامیداشت یاد شهدای خدمت به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی، پویش «شهید خدمت» با هدف گرامیداشت یاد شهدای خدمت در بخش های مختلف، به همت اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی در حال برگزاری است.

پویش «شهید خدمت» در موضوعات خادم الرضا(ع)، شیفته خدمت، کتاب و خدمت، یاور محرومان، مجاهد خستگی ناپذیر و جهاد فرهنگی از تاریخ ۱۰ خرداد لغایت ۱۰ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار می شود و نتایج آن در تاریخ ۲۰ تیرماه سال جاری اعلام خواهد شد.

این پویش از سه بخش کودک با محوریت نقاشی، نوجوان و جوان با محوریت ارسال داستانک و دلنوشته و بزرگسال با محوریت ارسال پویش ویدئویی شعر همراه با جوایز نفیس و ارزنده فرهنگی در حال برگزاری است. شرکت کنندگان در بخش بزرگسال می بایست ویدئوها را به صورت افقی و حداکثر در ۳ دقیقه با حجم ۳ مگابایت ضبط و ارسال کنند.

علاقمندان می توانند برای شرکت در پویش از طریق درگاه الکترونیک ketabkhooon.ir یا ارسال آثار در بستر پیامرسان های بله، ایتا، شاد، روبیکا و سروش به شماره ۰۹۳۷۹۲۲۳۱۴ اقدام کنند.

پویش «شهید خدمت» به همت اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی در حال برگزاری است