چهارشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۷

در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۳؛

بیش از ۲۱ هزار نسخه کتاب به کتابخانه‌های عمومی خوزستان اهدا شد

اهدای کتاب احیای زندگی

بیش از ۲۱ هزار نسخه کتاب در چهار ماه نخست سال ۱۴۰۳ در راستای پویش «اهدای کتاب، احیای زندگی» به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، در راستای پویش «اهدای کتاب، احیای زندگی» در سال جاری ۱۸ هزار و ۱۱۰ نسخه کتاب در چهار ماه نخست سال به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد.

در این پویش، که با شعار «کتابی که دوباره زنده می‌شود» در کتابخانه‌های عمومی استان در حال برگزاری است، در چهار ماه اول سال بیش از ۲۱ هزار نسخه کتاب توسط اعضای کتابخانه‌ها، شهروندان و علاقه‌مندان به کتابخانه‌های عمومی استان اهدا شد. از این تعداد کتاب اهدایی تاکنون ۱۸ هزار و ۱۱۰ نسخه کتاب در کتابخانه‌ها ثبت  شده و در دسترس اعضا است.

این کتب اهدایی شامل ۴۵۰۰ نسخه کتاب در شهرستان دزفول، ۱۹۲۶ نسخه در شهرستان بهبهان، ۱۶۱۰ نسخه در شهرستان اهواز، ۱۱۹۰ نسخه در شهرستان کارون و ۱۰۱۱ نسخه کتاب در شهرستان مسجدسلیمان به کتابخانه‌های عمومی اهدا و وارد مخازن کتابخانه های عمومی این شهرستان ها شد. همچنین در شهرستان‌های بندر ماهشهر ۹۵۴ نسخه، رامهرمز ۸۰۹ نسخه، آبادان ۷۹۰ نسخه، گتوند ۷۸۰ نسخه، شوش ۶۰۸ نسخه و خرمشهر ۵۷۱ نسخه به کتابخانه‌های عمومی اهدا و ثبت شد.

گفتنی است، پویش اهدای کتاب، احیای زندگی تا پایان سال جاری در کتابخانه‌های عمومی استان برگزار می شود و علاقه‌مندان می‌توانند کتاب‌های اهدایی خود را به نزدیک ترین کتابخانه عمومی محل سکونت خود تحویل دهند و در این پویش شرکت کنند.