دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۰

از طریق مصاحبه حضوری انجام می‌شود؛

جذب نیروی کتابدار در کتابخانه عمومی شهرستان داراب

فراخوان

اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس برای تکمیل نیروی انسانی (یک نفر) در کتابخانه عمومی شهرستان داراب از طریق مصاحبه و گزینش از بین افراد واجد شرایط در چارچوب قرارداد ساعتی محدود دعوت به همکاری می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، این اداره کل برای تکمیل نیروی انسانی (۱ نفر) در رشته شغلی کتابدار در قالب قرارداد ساعتی محدود جهت اشتغال در کتابخانه های عمومی شهرستان داراب از طریق گزینش و مصاحبه، از بین افراد واجد شرایط ذیل، دعوت به همکاری می کند.

شرایط اختصاصی:

۱. داشتن مدرک تحصیلی کارشناسی و بالاتر در رشته های تحصیلی متناسب با رشته های شغلی مورد نیاز صادره از یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات مورد تایید وزارت علوم تحقیقات و فناوری/ بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا مراکز مدیریت حوزه های علمیه.
۲. دارا بودن حداکثر سن ۳۵ سال تمام تا تاریخ ۱ مردادماه ۱۴۰۳.

تبصره ۱: دارندگان مدارک بالاتر از کارشناسی، به ازای هر مقطع ۲ سال به حداکثر سن آنان اضافه می شود.
تبصره ۲: درخصوص آقایان، مدت زمان خدمت وظیفه عمومی به حداکثر سن اضافه می شود
.
۳
. سکونت در شهرستان مورد نظر برای داوطلبان الزامی است.
۴. کسب موفقیت در مصاحبه تخصصی.

رشته های مورد قبول در این آزمون نیز کتابداری (اولویت با رشته کتابداری است)، زبان و ادبیات فارسی، دبیری زبان و ادبیات فارسی، الهیات و معارف اسلامی، علوم اجتماعی، دبیری علوم اجتماعی، علوم ارتباطات اجتماعی، مددکاری اجتماعی، صنایع چاپ، مدیریت (تمامی گرایش ها)، روانشناسی، علوم تربیتی، راهنمایی و مشاوره، مطالعات و خانواده، خبرنگاری، مهندسی کامپیوتر، مدیریت فناوری اطلاعات، مهندسی فناوری اطلاعات است.

شرایط عمومی:
تدین به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور؛ تابعیت جمهوری اسلامی ایران؛ اعتقاد قلبی و التزام عملی به نظام مقدس جمهوری اسلامی و قانون اساسی؛ دارا بودن حسن شهرت اخلاقی و اجتماعی؛ برخورداری از سلامت جسمی و روانی متناسب با شغل؛ دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم از خدمت برای آقایان (تبصره: کارت پایان خدمت باید حداکثر تا تاریخ ۱ مردادماه ۱۴۰۳ صادر شده باشد)؛ نداشتن رابطه استخدامی با سازمان ها و نهادهای دولتی و غیر دولتی در زمان موافقت با همکاری.

متقاضیان لازم است مدارک خود شامل تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی (پشت و رو)، تصویر آخرین مدرک تحصیلی، سه قطعه عکس پشت نویسی شده، تصویر کارت پایان خدمت و گواهی بومی بودن را حداکثر تا ۱۰ مردادماه ۱۴۰۳ به اداره کتابخانه های عمومی شهرستان داراب به نشانی داراب، بالاتر از میدان معلم، خانه های سازمانی، کتابخانه عمومی تحویل داده و در صورت داشتن هرگونه سوال با شماره همراه ۰۹۱۷۸۳۱۴۹۰۰ تماس حاصل فرمایند.