پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۷

با هدف کارآفرینی در کتابخانه‌ها؛

کارگاه‌های آموزشی شیرینی‌پزی و بافندگی در دو کتابخانه عمومی خوزستان برگزار شد

کارگاه‌های آموزشی شیرینی‌پزی و بافندگی در دو کتابخانه عمومی خوزستان برگزار شد

در راستای حمایت از کسب و کار خانگی و با هدف کارآفرینی، کارگاه های آموزشی شیرینی پزی و بافندگی در ۲ کتابخانه عمومی در استان خوزستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خوزستان، در راستای حمایت از کسب و کار خانگی، کارگاه آموزشی شیرینی پزی در کتابخانه امام علی(ع) مشراگه و کارگاه بافندگی در کتابخانه عمومی شهدای بیدروبه شهرستان اندیمشک برگزار شد.

در کارگاه آموزشی شیرینی پزی که با هدف کارآفرینی، اشتغال زایی و نوآوری در کتابخانه برگزار شد، مدینه حمید، از اعضای فعال کتابخانه امام علی(ع) به آموزش دو مدل پخت و تزیین کیک و شیرینی جهت راه اندازی کسب و کار خانگی پرداخت. در پایان این کارگاه نیز کیک و نان شیرین، تهیه و بین اعضا توزیع شد.

همچنین کارگاه بافندگی در کتابخانه عمومی شهدای بیدروبه شهرستان اندیمشک در مقاطع مقدماتی و پیشرفته ویژه دختران ۱۱ سال به بالا برگزار شد.

ماهرخ میری، مربی آموزش بافندگی از اعضای کتابخانه، بافت دو میل و قلاب بافی را در این کارگاه به اعضا آموزش داد.

وی با بیان اینکه راه اندازی این کارگاه ها از منظری برای اعضا لازم است، گفت: کتابخانه ها محلی برای گذراندن اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در تابستان هستند و هدف از تشکیل این گونه کارگاه ها سامان دهی اوقات فراغت اعضا است.

گفتنی است، کارگاه آموزش بافندگی تا پایان مرداد ماه برپا خواهد بود.

کارگاه شیرینی پزی در رامشیر