سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۳

در جلسه شورای عشایر استان صورت گرفت؛

تقدیر رئیس سازمان عشایر کشور از طرح «اردوی کتابخوانی عشایر فارس»

تقدیر رئیس سازمان عشایر کشور از طرح «اردوی کتابخوانی عشایر فارس»

رئیس سازمان امور عشایر کشور در جلسه شورای عشایر استان، با اهدای لوحی از برگزاری طرح اردوی کتابخوانی عشایر فارس تقدیر کرد.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان فارس، دومین جلسه شورای عشایر استان در سال جاری به ریاست محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و با حضور شایان نادری، رئیس سازمان امور عشایر کشور در سالن شهید قاضی استانداری فارس برگزار شد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور در این نشست ضمن تقدیر از برگزاری طرح اردوی کتابخوانی عشایر فارس به همت اداره کل کتابخانه های عمومی فارس تقدیر، لوح سپاس را به محمدحسین فیروزی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان اهدا کرد. در متن این لوح تقدیر آمده است:

جناب آقای محمدحسین فیروزی
مدیرکل محترم کتابخانه های عمومی استان فارس

سلام علیکم؛
عرصه فرهنگ آنقدر گسترده و تأثیرگذار است که در طول تاریخ هیچ تمدنی بدون توسعه آن نتوانسته است بقای خود را تصمین نماید. اهالی فرهنگ و فرهیختگان سراسر گیتی با روحی بزرگ، دلی شاد اندیشه های فرهنگی خود را با هر وسیله ممکن در اختیار کاوشگران قرار داده اند تا روز به روز به یمن امکانات تبادل و تعامل اندیشه ها از سرگردانی و ستیزه جویی آدمیان کاسته و بر دوستی مردمان و صلح گرایی جوامع افزوده گردد.

بدین وسیله از همکاری حضرتعالی با سازمان امور عشایر در اجرای سیاست های تعاملی فرهنگی کشور جهت گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی تقدیر و تشکر به عمل می آید.

شایان نادری
رئیس سازمان امور عشایر ایران