شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

در راستای ارتقای کیفیت خدمات کتابخانه‌های عمومی؛ 

کتابداران چهارمحال و بختیاری مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دادند 

کتابداران چهارمحال و بختیاری مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دادند 

کارگاه آموزشی «مهارت‌های ارتباطی و تعامل با مراجعه کنندگان» با هدف ارتقای سطح دانش و مهارت‌های ارتباطی کارکنان و بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین کتابخانه‌ها برگزار شد.

به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، کارگاه آموزشی «مهارت‌های ارتباطی و تعامل با مراجعه کنندگان»، روز چهارشنبه ۷ شهریور ماه با حضور حیدر احمدی، عضو هیئت علمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر، به صورت حضوری و برخط ویژه کارکنان کتابخانه‌های عمومی استان برگزار شد.

در این دوره که با هدف بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین کتابخانه‌ها و ارتقای سطح تعاملات برگزار شد، سرفصل‌های مختلف ارتباطی از جمله  نقش و جایگاه مهارت‌های ارتباطی در سازمان و خانواده، اهمیت درک و رهبری در کسب مهارت‌های ارتباطی، کارکردهای ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در سازمان، موانع ارتباطات در سازمان و راهکارهای غلبه بر آن و راهکارهای بهبود ارتباطات و مهارت‌های ارتباطی در سازمان مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.
 

کتابداران چهارمحال و بختیاری مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دادند 

در این کارگاه، حیدر احمدی به اهمیت درک متقابل و رهبری در بهبود مهارت‌های ارتباطی پرداخت و نقش این مهارت‌ها را در افزایش بهره‌وری سازمانی و بهبود روابط خانوادگی تشریح کرد. همچنین، به بررسی موانع موجود در ارتباطات سازمانی و ارائه راهکارهای عملی برای غلبه بر این موانع پرداخت.

در بخش پایانی کارگاه، جلسۀ پرسش و پاسخ برگزار شد و این مدرس دانشگاه به سوالات همکاران پاسخ داد و تجربیات خود را با شرکت‌کنندگان به اشتراک گذاشت. 

برگزاری این دوره که با استقبال بسیار خوب کارکنان کتابخانه‌ها مواجه شد در آینده نزدیک به صورت کارگاه های توأمان تئوری و عملی تداوم خواهد داشت و امید است که اجرای این طرح در بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مراجعین کتابخانه‌های عمومی مؤثر باشد.

کتابداران چهارمحال و بختیاری مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دادند 

کتابداران چهارمحال و بختیاری مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دادند 

کتابداران چهارمحال و بختیاری مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دادند 

کتابداران چهارمحال و بختیاری مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا دادند