دوشنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶

با محوریت سیزدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی؛

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جغتای برگزار شد

جلسه تجمیعی انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان جغتای

جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جغتای با محوریت سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، جلسه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان جغتای با محوریت سیزدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی و حضور اعضای حقیقی و حقوقی در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار شد.

در این جلسه علی شریعتمداری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان جغتای بر لزوم بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود فرهنگی در برگزاری باشکوه سیزدهمین دوره جشنواره ملی کتابخوانی رضوی تاکید کرد.

در ادامه کبری اولیائی نژاد، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان جغتای ضمن ارائه گزارشی از مصوبات جلسات قبل انجمن کتابخانه‌های عمومی، به تبیین سیزدهمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی پرداخت و گفت: مطالعه و واکاوی سیره اهل بیت (ع) باعث انس و الفت و شناخت می‌شود. در واقع می‌توان گفت آشنایی با سیره اهل بیت(ع) یکی از مصادیق مهم امر به معروف و به تبع آن آشنایی با سیره دشمنانشان و خلفای جبار از مصادیق بارز نهی از منکر است.

وی افزود: مراجعه به سیره اهل بیت(ع) روح را صیقل و به شخصیت انسان تعادل می‌دهد. از طرفی نیز باعث معنابخشی به زندگی و ترویج حیات طیبه خواهد شد.

در پایان رضا مسکنی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) ضمن اعلام آمادگی برای استمرار همکاری با اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان در راستای تفاهم‌نامه همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) با نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور گفت: این سازمان آمادگی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی را در ۲۵ مرکز نیکوکاری زیر مجموعه خود و همچنین تامین بخشی از جوایز برگزیدگان مددجو کمیته امداد خمینی(ره) دارد.