به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانههای عمومی استان مرکزی، در راستای تحقق برنامههای حقوق شهروندی و پاسخگویی مدیرانکل دستگاههای اجرایی استان، علی گودرزی زاده، مدیرکل کتابخانههای عمومی استان مرکزی با حضور در مرکز سامد (سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت) پاسخگوی مسائل و مشکلات شهروندان و درخواستهای مردم شریف استان از طریق تلفن ۱۱۱ بود.
حضور مدیرکل با هدف ارتباط بیشتر و اثربخش با اقشار مختلف مردم، رسیدگی مناسب به درخواستها و مشکلات آنان و همچنین ارتقای رضایتمندی عمومی انجام شد و گودرزی زاده ساعاتی را به پاسخگویی مستقیم به تماسهای شهروندان با سامانه ۱۱۱ اختصاص داد و شخصاً به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کرد.