سه‌شنبه ۶ تیر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

در پیامی صورت گرفت؛

دعوت بخشدار بوستان از آحاد مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

دعوت بخشدار بوستان از آحاد مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

محمدرضا قیدر، بخشدار بوستان شهرستان بهارستان در پیامی ضمن دعوت از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: توجه به زندگی، گفتار و رفتار معصومین(ع) همواره انسان را برای رسیدن به کمال یاری می‌کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، محمدرضا قیدر بخشدار بوستان در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده و جمعیت و کارکردهای اجتماعی آن و ترویج سیره ائمه اطهار(ع)، در پیامی از عموم مردم برای شرکت در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح ذیل است:
کتاب و کتابخوانی یکی از ابزارهای رشد و تربیت انسان است. توجه به زندگی، گفتار و رفتار معصومین(ع) همواره انسان را برای  رسیدن به کمال یاری می‌کند. به ویژه زندگی حضرت ثامن‌الائمه امام رضا(ع) که مهمان ما ایرانی‌ها هستند، می‌تواند الگوی مناسب و راهنمای همیشگی ما باشد.
وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران برگزاری دوازدهمین جشنواره رضوی از مردم مومن، بصیر و فرهنگ دوست دعوت نمود که  در این حرکت فرهنگی ارزشمند شرکت کرده و با مطالعه آثار ارزشمند دینی، علمی و اخلاقی در خصوص زندگی سراسر نور امام هشتم علیه السلام دل و جان خویش را نورانی کنند.
محمد رضا قیدر
 بخشدار بوستان