شنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

امام جمعه شهرستان پاکدشت بیان کرد؛

انس جامعه با کتاب‌های خوب، گامی موثر در پرورش انسان‌های خوب

امام جمعه شهرستان پاکدشت

امام جمعه شهرستان پاکدشت طی پیامی ضمن دعوت از مردم شهرستان جهت حضور در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: انس جامعه با کتاب‌های خوب، گامی موثر در شکوفایی فرهنگ و پرورش انسان‌های خوب و مصلح است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران، حجت الاسلام و المسلمین حسن لزومی، امام جمعه شهرستان پاکدشت در پیامی به مردم کتابدوست این شهرستان آنها را به مشارکت و حضور حداکثری در دوازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا مرتضی

جامعه کتابخوان، جامعه‌ای است که به سمت نور، روشنایی و تعالی حرکت می کند و  انس جامعه با کتاب‌های خوب، گامی موثر در شکوفایی فرهنگ و پرورش انسان‌های خوب و مصلح است.

با توجه به اینکه جشنواره کتابخوانی رضوی امسال نیز، به همت نهاد کتابخانه های عمومی و کتابداران متعهد و باانگیزه و با هدف اجرای فرهنگ رضوی و معرفی شخصیت و ابعاد وجودی امام رضا علیه السلام در حال برگزاری است، همچنین قالب بسیار متنوعی برای همه رده‌های سنی تدارک دیده شده است، بدین وسیله ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران و فعالان حوزه‌های دینی و فرهنگی، از عموم مردم و شهروندان علاقمند پاکدشتی دعوت می‌کنم با شرکت در این جشنواره، علاوه بر کسب سعادت در ترویج آموزه‌های دینی و اخلاقی امام هشتم علیه السلام، از برکات معنوی آن نیز در زندگی خود بهره‌مند شوند.

و من الله توفیق

حسن لزومی

امام جمعه شهرستان پاکدشت