چهارشنبه ۲۷ تیر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

به میزبانی کتابخانه عمومی «آینده» شهید فخری‌زاده؛

اولین دوره مدرسه تابستانی «پلتفرم نخبگانی آینده» برگزار می‌شود

اولین دوره مدرسه تابستانی « پلتفرم نخبگانی آینده » همزمان با فصل تابستان

با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان، اولین دوره مدرسه تابستانی «پلتفرم نخبگانی آینده» به میزبانی کتابخانه عمومی آینده در فصل تابستان برگزار می شود.

 به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان تهران، اولین دوره مجموعه برنامه‌های آموزشی کتابخانه عمومی آینده با عنوان «مدرسه تابستانی پلتفرم نخبگانی آینده» با هدف غنی سازی اوقات فراغت جوانان به ویژه دانشجویان و ارتقای دانش حقوقی علاقه مندان، همزمان با فصل تابستان در کتابخانه آینده (خانه خلاقیت و خدمات دیجیتال کتابخانه های عمومی) در شهر تهران برگزار می‌شود.

این طرح در دو بخش گفتمان و مدرسه حقوقی با محوریت مباحث توسعه سواد رسانه ای، تحلیل سیاسی و اجتماعی، آموزش مقدمات فلسفه، تاریخ اجتماعی و سیاسی، فنون مذاکره، زبان انگلیسی سیاسی، قراردادهای حقوقی، متون حقوقی بین المللی و مباحث حقوقی روز در قالب مدرسه تابستانی ویژه مخاطبان با رده سنی ۱۵ سال به بالا با حضور اساتید دانشگاه و مربیان مجرب و متخصص برگزار می شود.

از مزایای این طرح می توان به ارتقای دانش سیاسی و حقوقی و اعطای گواهینامه شرکت در برنامه و بهره مندی از بورسیه اندیشکده آدم اشاره کرد.

 علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کتابخانه آینده به نشانی چهارراه ولی‌عصر(عج)، داخل پارک دانشجو، مراجعه یا با شماره ۰۲۱۶۶۴۹۸۵۳۰ تماس حاصل فرمایند.

تقویم اجرایی دوره:
۱ ۲۰ تا ۳۰ تیرماه ۱۴۰۳ فراخوان ثبت نام
۲ یکم مرداد تا ۳۰ شهریور برگزاری دوره
۳ اوایل مهرماه صدور گواهینامه ها

اولین دوره مدرسه تابستانی «پلتفرم نخبگانی آینده» برگزار می‌شود

اولین دوره مدرسه تابستانی «پلتفرم نخبگانی آینده» برگزار می‌شود