شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

همزمان با جلسه معرفی کتاب «مهرنجون» صورت پذیرفت؛

معرفی کتاب‌های فروردین‌ماه طرح «کتابخوان ماه» در کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) نورآباد ممسنی

معرفی کتاب‌های فروردین‌ماه طرح «کتابخوان ماه» در کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) نورآباد ممسنی

جلسه معرفی و تحلیل کتاب «مهرنجون» نوشته محمد محمودی و معرفی چهار کتابِ طرح «کتابخوان ماه» در قالب پوستر و بروشور توسط کتابداران کتابخانه عمومی امام حسن مجتبی(ع) شهر نورآباد ممسنی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، در این مراسم با حضور رئیس حوزه هنری استان فارس و شماری از نویسندگان و اهالی فرهنگ و هنر برگزار شد، نسخه‌هایی از کتاب «مهرنجون» نیز به همه کتابخانه‌های شهرستان نورآباد اهداء شد.

  «مهرنجون» که نام کتاب دیگری از نویسنده اهل ممسنی محمد محمودی نورآبادی است، دربرگیرنده خاطرات نویسنده از دوران دفاع‌مقدس با محوریت روستای مهرنجون، زادگاه نویسنده است.

کتابداران کتابخانه‌های عمومی این شهرستان نیز در حاشیه این مراسم ضمن معرفی چهار کتاب ماه فروردینِ طرح «کتابخوان ماه»؛ کتاب‌های المراقبات اثر میرزا جواد آقا ملکی تبریزی، خدا می‌خواست زنده بمانی علی صیاد شیرازی،   پنجشنبه فیروزه‌ای اثر سارا عرفانی و مطلع مهر اثر امیر حسین بانکی‌پورفرد، پوسترو بروشور این چند کتاب را در میان حاضرین توزیع کردند.

همچنین در مراسمی دیگر، بخش کودک کتابخانه عمومی «استاد شهید» نورآباد ممسنی، کودکان به تهیه کاردستی‌های خلاقانه پرداختند. مریم حسینی کتابدار این کتابخانه نیز در ادامه به معرفی مجموعه کتاب‌های سرداران ایران زمین پرداخت و سپس در مورد ایران، شخصیت‌های حماسی- تاریخیِ کشور با کودکان به بحث و گفتگو نشست.