چهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

در استان چهارمحال و بختیاری صورت پذیرفت؛

نشست مشترک روابط عمومی دستگاه‌های فرهنگی جهت برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

چهارمحال- جشنواره رضوی

اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان با موضوع برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی میزبان چهارمین جلسه کمیته روابط عمومی دستگاه‌های فرهنگی استان شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری، این جلسه با حضور روابط عمومی دوازده دستگاه عضو کمیته، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری صبح روز دوشنبه ۱۷ خرداد ماه در محل دفتر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان با محوریت برگزاری شایسته جشنواره کتابخوانی رضوی در استان تشکیل شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در این جلسه ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه روابط عمومی در دستگاه‌های اجرائی افزود: روابط عمومی‌ بویژه روابط عمومی دستگاه‌های فرهنگی سربازان واقعی جنگ نرم هستند.

فرهاد خلیل مقدم به سختی کار روابط عمومی‌ها در حوزه‌های فرهنگی اشاره و تصریح کرد: روابط عمومی این دستگاه‌های با کمترین هزینه و اعتبارات مالی کم دستگاه‌های فرهنگی با از خود گذشتگی و تلاشی خستگی‌ناپذیر هنرمندانه نقش خود را در حوزه فرهنگ به‌طور شایسته ایفا می‌کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه سخنانش به برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی برای اولین بار در استان اشاره کرد و به تشریح چگونگی برگزاری این جشنواره پرداخت.

در ادامه  این جلسه مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری به اهمیت کمیته روابط عمومی دستگاه‌های فرهنگی در استان اشاره کرد و افزود: یکی از مهم‌ترین کمیته‌های استانی کمیته روابط عمومی دستگاه‌های فرهنگی است؛ چراکه مخاطبین این دستگاه‌ها قشر وسیعی از مردم هستند.

محمدحسین بدیعی بر لزوم فعالیت بیش از پیش این کمیته در راستای تحقق اهداف و رویدادهای فرهنگی تاکید و اظهار امیدواری کرد که در سال جاری بتوانیم شاهد فعالیت چشمگیر این کمیته در استان باشیم.

سپس روابط عمومی‌های حاضر در جلسه به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی برگزاری، مشارکت و استفاده از ظرفیت دستگاه‌ها در در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی در استان پرداختند.

گفتنی است کمیته روابط عمومی‌های دستگاه‌های فرهنگی استان شامل روابط‌عمومی‌های اداره کل تبلیغات اسلامی، دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، ستاد اقامه نماز، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، کانون فرهنگی هنری مساجد، حوزه هنری، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان، مدیریت حج و زیارت، اداره کل اوقاف و امور خیریه و صداوسیما و حوزه علمیه خواهران است.