یکشنبه ۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳

با برگزاری نشست «کتاب‌خوان»؛

عطر کتاب در جشنواره گل و گلاب روستای دوستدار کتاب لایزنگان پیچید

عطر کتاب در جشنواره گل و گلاب روستای دوستدار کتاب لایزنگان پیچید

نهمین جشنواره گل و گلاب داراب در حالی برگزار شد که عطر کتاب با برگزاری نشستی «کتاب‌خوان» با موضوع گل و گلاب در این جشنواره و روستای دوستدار کتاب لایزنگان پیچید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی فارس، نشستی «کتاب‌خوان» با موضوع گل و کلاب در حاشیه نهمین جشنوراه گل و گلاب داراب با حضور جمعی ۴هزار نفره از حاضرین در این جشنواره و جمعی از علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی در روستای لایزنگان برگزار شد.

در این نشست کتاب‌های «گیاهان دارویی» نوشته هانس فلوک، توسط احمد ناصری (مدیرعامل شرکت گلاب ساغر و کارشناس ارشد گیاهان دارویی)؛ «پرورش گل‌‌محمدی و تولید گلاب» نوشته دکتر محسن کافی، توسط علی محرابی (بخشدار رستاق)؛ «پرورش گل» اثر حسن حسنی‌زاده، توسط زهرا منوچهری (مهندس نرم‌افزار)؛ «راهنمای پرورش گیاهان و گل‌های خانگی» توسط طاهره علایی (دبیر آموزش و پرورش)؛ «گیاهان دارویی» نوشته دکتر علی زرگری، توسط رضا منوچهری (مدیرعامل تعاونی فرهنگیان داراب و کارشناس گیاهان دارویی) معرفی و ارائه‌کنندگان ضمن دعوت همگان به مطالعه این کتاب‌ها، تجربه خواندن آنها را با حاضرین به اشتراک گذاشتند.

گفتنی است روستای لایزنگان از توابع بخش رستاق شهرستان داراب در استان فارس سال گذشته نیز به عنوان یکی از روستاهای دوستدار کتاب در ایران انتخاب شده است.