شنبه ۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲

به ریاست فرماندار سرخس؛

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سرخس و بخش مزداوند برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سرخس و بخش مزداوند برگزار شد

جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سرخس و مزداوند به ریاست فرماندار در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خراسان رضوی، جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سرخس و مزداوند با حضور فرماندار و اعضای انجمن در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

فرماندار سرخس و رئیس انجمن کتابخانه های عمومی شهرستان در این جلسه برگزاری برنامه های فرهنگی در فضای مجازی را در جهت اعتلای فرهنگ کتابخوانی مناسب دانست.
 

محمد رضا رجبی مقدم توجه بیشتر به ایجاد فضای مناسب برای کتابخانه ها و تحقق کامل سهم نیم درصد را امری بسیار مهم و ضروری در جهت پیشبرد برنامه های فرهنگی دانست.

راحله عرب قدیمی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی سرخس نیز در این گفت: جلسه انجمن کتابخانه های عمومی سرخس و مزداوند با هدف راه اندازی پیک کتاب ویژه ایام تعطیلی کتابخانه ها و همچنین خدمت رسانی به معلولان در سطح شهرستان برگزار شده است.

قدیمی در ادامه ضمن ارائه گزارشی از برنامه های فرهنگی کتابخانه های عمومی در ماه های گذشته و هفته کتاب، با توجه به محدودیت ها به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی کتابخانه ها، خواستار همکاری بیشتر دستگاه ها در زمینه تبلیغات و برگزاری باشکوه تر این برنامه ها در بستر فضای مجازی شد.

همکاری اورژانس اجتماعی شهرستان در خصوص ارائه خدمات امانت کتاب به وسیله راه اندازی پیک کتاب در ایام تعطیلی کتابخانه ها، تداوم خدمات کتابخانه ها به معلولان توسط اورژانس اجتماعی در سطح شهرستان، اطلاع رسانی و تبلیغات دورهمی مجازی ویژه یلدا توسط ادارات از جمله آموزش و پرورش و بهزیستی و پالایشگاه شهید هاشمی نژاد و همکاری روابط عمومی پالایش گاز شهید هاشمی نژاد در خصوص اجرای برنامه های فرهنگی و تبلیغات آن از جمله مصوبات این جلسه بود.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
4 + 7 =