سه‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۱:۲۲

در قالب پانزدهمین بازدید صورت پذیرفت؛

بازدید گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» از استان خراسان‌رضوی

لوگو نهاد

گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» در ادامه بازدیدهایشان، از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های نهادی خراسان‌رضوی بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، گروه «سنجش و ارزیابی عملکرد نهاد» در نخستین دور از بازدیدهای خود در سال ۹۵، با سرپرستی سعید برزگری مدیر نظارت و ارزیابی عملکرد و مهرداد بریری رئیس اداره امور استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و در ادامه بررسی عملکرد استان‌ها، از روز یکشنبه ۲۹ فروردین الی چهارشنبه یکم اردیبهشت در قالب چهاردهمین بازدید، از کلیه کتابخانه‌های نهادی و اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی بازدید کردند.

این گروه همچنین در شانزدهمین بازدید دوره‌ای خود، از روز دوشنبه سیزدهم الی چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت نیز از اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی و کتابخانه‌های نهادی استان یزد بازدید خواهند کرد.

با توجه به لزوم نظارت بر نحوه عملکرد و ارزیابی مدیران نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از نظر تعامل با دیگر نهادها و مراجع قانونی استان‌ مربوطه، بهبود خدمات کتابخانه‌های استان، ارتقای سطح رضایت کتابداران و همکاران نهاد، انجام دقیق دستورالعمل‌ها و دقت در پایبندی به ضوابط و مقررات و دیگر شاخص‌های مربوطه، گروه سنجش و ارزیابی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور از استان‌های کشور بازدید می‌کند.

گفتنی است این گروه که تاکنون در ۱۵ مجموعه اداره کل استانی حضور یافته‌اند، علاوه بر  بازدید از کتابخانه‌ها و گفتگو با جمع کثیری از کتابداران و همکاران، عملکرد یکساله مدیریت استان مربوطه را بررسی و نتایج را برای تصمیم‌گیری، به دبیرکل نهاد ارائه خواهند داد.