یکشنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز صورت پذیرفت؛

افتتاح «خانه کودک» در کتابخانه عمومی یادگار امام(ره) محمدیه

«خانه کودک» - کتابخانه عمومی یادگار امام(ره) محمدیه

«خانه کودک» در کتابخانه عمومی یادگار امام(ره) محمدیه با برنامه‌ها و خدمات متنوع در خصوص مشاوره مادران و کودکان افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی قزوین، رمضان حیدری رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز ضمن اعلام افتتاح «خانه کودک» در کتابخانه عمومی یادگار امام(ره) محمدیه این شهرستان گفت: در این خانه که زیر نظر اداره کتابخانه‌های شهرستان البرز و با مشارکت فعالان و فارغ‌التحصیلان رشته مشاوره اداره می‌شود؛ فعالیت‌ها، خدمات متنوع و مورد نیاز خانوده‌ها در قالب اجرای برنامه‌ها و کارگاه‌هایی در این خصوص برگزار می‌شود.

حیدری افزود: این کارگاه‌ها با هدف شناسایی استعدادها و پتانسیل‌های موجود کودکان و تلاش جهت بارور کردن این خلاقیت‌ها و رشد آنان در اجتماع تشکیل می‌شوند. فعالیت‌های ۹ گانه این کارگاه‌ها با هدف فرهنگ‌سازی و آشنایی کودکان با کتاب‌های مفید و محیطی جذاب در کتابخانه‌های عمومی است.

وی افزود: این کارگاه‌ها می‌توانند فعالیت‌های کتابخانه‌ها را در جامعه پر رنگ‌تر کرده و نقش آنها را به عنوان الگویی فرهنگی برجسته‌تر کنند.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز با اشاره به برگزاری این کارگاه‌ها در روزهای فرد و برگزاری آنها در کتابخانه عمومی یادگار امام(ره) محمدیه یادآور شد: خانم محمدی دانشجوی کارشناسی‌ارشد روانشناسی اجرای این کارگاه‌ها را برعهده دارد.

حیدری در پایان گفت: با توجه به اهمیت نیاز خانواده‌ها به اطلاع‌رسانی و آموزش در خصوص فرزندان و کودکان و ارائه مسیر روشن زندگی به این گروه سنی آینده‌ساز؛ در صورت استقبال خانواده‌ها از اجرای این طرح، «خانه کودک» در تمامی کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز بهره‌برداری خواهد شد.

برچسب‌ها