شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵

در پیامی مطرح شد؛

دعوت بخشدار بخش اسلامیه شهرستان فردوس از مردم برای شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی

اس

بخشدار بخش اسلامیه شهرستان فردوس، در پیامی به مردم این منطقه، آنها را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، علی مظاهری فر بخشدار و رئیس انجمن کتابخانه علامه شیخ مفید اسلامیه  شهرستان فردوس در پیامی، مردم این منطقه را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد:

متن پیام وی به شرح زیر است:

«باید جوری بشود که در سبد کالای مصرفی خانواده ها، کتاب یک سهم قابل قبولی پیدا کند و کتاب را بخرند برای خواندن، نه برای تزئین اتاق کتابخانه و نشان دادن به این و آن»

 مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

اهمیت کتاب، کتابخوانی و عظمت و شرافت کتاب در اسلام به حدی است که خداوند متعال به قلم و آنچه می نویسد قسم یاد می کند. نقش کتاب در پیشرفت علمی و فرهنگی انسان ها و جامعه بشری بر کسی پوشیده نیست. کتاب یک ابزار اثر گذار فرهنگی است که ترویج آن از طریق جشنواره ها و مسابقات در جهت افزایش سرانه مطالعه و تعمیق بخشی به اطلاعات مخاطبان لازم و ضروری به نظر می رسد. جشنواره کتابخوانی رضوی که به همت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در سال های اخیر برگزار می شود فرصت خوبی است تا در ایام کرونایی با مطالعه ی منابع معرفی شده با زندگانی و سیره اهل بیت(ع) آشنا شویم. اینجانب از مردم اهل علم، فضل و با فرهنگ بخش اسلامیه دعوت می کنم تا در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی که در بستر فضای مجازی در حال برگزاری است شرکت فرمایند.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
3 + 11 =