شنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹

امام جمعه سربیشه:

جشنواره کتابخوانی رضوی یکی از بزرگترین رویدادهای کتابخوانی کشور است

سسس

امام جمعه سربیشه در پیامی به مردم این شهرستان، آنها را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان خراسان جنوبی، حجت الاسلام والسلمین نجمی پور، امام جمعه شهر سربیشه در پیامی به مردم این منطقه، آنها را به مشارکت و حضور در یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی دعوت کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

جای بسی خرسندی است که جشنواره کتابخوانی رضوی با تلاش و همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حال انجام رسالت و وظیفه مهم خود، یعنی گسترش فرهنگ رضوی است؛ چرا که بسیاری از معارف دینی ما با این معارف حقیقی و ناب قابل اثبات بوده و کمک شایانی به باور دینی و پذیرش عمومی و بسط این فرهنگ غنی اسلامی خواهد کرد و بی‌شک انس و محبت مردم به امام رضا(ع)، سبب استقبال مردمی از این جشنواره در رده‌های سنی مختلف خواهد شد.

یازدهمین جشنواره کتابخوانی رضوی با بیش از چهار میلیون و چهارصد هزار نفر و مشارکت قریب هزار و صد دستگاه در پنج دوره قبل توانسته یکی از بزرگترین رویدادهای کتابخوانی کشور را رقم بزند.

با توجه به مزین بودن سال ۱۴۰۰ به دو نیمه شعبان بخشی از جشنواره رضوی به موضوع تبیین فرهنگ کتابخوانی مهدوی اختصاص پیدا کرده که ان شاءالله مردم عزیز شهرستان سربیشه به ویژه خانواده ها و نسل جوان به شکوه و عظمت این جشنواره در دو موضوع فرهنگ رضوی و مهدوی افزوده و از سیره پاک ائمه معصومین(ع) از طریق مطالعه سیره آنها بهره‌مند شوند.

امیدوارم این جشنواره بتواند در راستای ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی، موجب شناساندن فرهنگ رضوی و مهدوی را و زمینه ارتقای فرهنگ مطالعه در سطح جامعه را برای نسل جوان کشورمان فراهم نماید.

ارسال نظر

    • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
    • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
شما در حال ارسال پاسخ به نظر « » می‌باشید.
5 + 0 =