یکشنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۳

ویژه برنامه‌های کتابخانه ولیعصر به‌مناسبت دهه کرامت

كتابخانه وليعصر

همزمان با فرارسیدن ایام دهه کرامت برنامه‌های متنوع فرهنگی با این موضوع در کتابخانه ولیعصر(عج) روستای چهاربرج شهرستان اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌شمالی، مژگان اصلانی، مسئول کتابخانه عمومی ولیعصر(عج) اظهار داشت: به مناسبت فرارسیدن ایام دهه کرامت برنامه‌های مختلف فرهنگی با این موضوع در کتابخانه ولیعصر(عج) روستای چهاربرج شهرستان اسفراین برگزارشد. برنامه‌های متنوعي از جمله کلاس قصه‌گویی، جمع‌خوانی کتاب «کاش تو را می‌دیدم» (زندگانی حضرت معصومه(س))، برگزاری کلاس قرآن ویژه اعضای کودک و نوجوان کتابخانه، بازدید مددجویان ذهنی مرکز ارمغان از بخش‌های مختلف کتابخانه  و جمع‌خوانی کتاب زیارتنامه برای زائر کوچولو ویژه مددجویان ذهنی در محل کتابخانه برگزار شد.

اصلانی افزود: دهه کرامت، دهه اول ماه ذی‌العقده است كه با ولادت حضرت معصومه (س) آغاز و با ولادت حضرت ابوالحسن علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع) پايان مي‌يابد. این دهه یادآور بسیاری از مطالب عالی و مفاهیم بلند و سازنده و ارزشمند است. دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علائق و مهر و وفاي کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

مسئول کتابخانه عمومی ولیعصر(عج) تأکیدکرد: هدف از برگزاری این برنامه‌ها آشنایی هرچه بهتر اعضا با شخصیت و کرامات اهل بیت (ع) مخصوصا حضرت معصومه (س) و امام رضا (ع) و الگو گرفتن از سیره این بزرگواران و همچنین جذب بیشتر اعضا به کتابخانه بود.