یکشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

با تلاش اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل انجام شد؛

توزیع فایل صوتی کتاب «مطلع مهر» به مراجعان کتابخانه‌ها

توزیع فایل صوتی کتاب «مطلع مهر»

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل از پخش رایگان لوح فشرده کتاب «مطلع مهر» حاوی فایل صوتی این اثر در بین مراجعان کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

به گزارش اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل؛ رباب عزیزخانی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی این استان ضمن اعلام این خبر گفت: پخش رایگان لوح فشرده حاوی فایل صوتی کتاب «مطلع مهر» در بین مراجعان کتابخانه‌های عمومی اردبیل و برخی کتابفروشی‌ها، استدیوهای ضبط صدا و مراکز فرهنگی دیگر انجام می‌شود.

وی این طرح را بخشی از برنامه «۵۰ کتاب سال» نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور معرفی کرد و ادامه: این لوح فشرده، حاوی فایل صوتی کتاب «مطلع مهر» تألیف امیرحسین بانکی‌فرد بوده و توسط بخش نابینایان نهاد، ضبط و تولید شده است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل با اشاره به کتاب مطلع مهر به‌عنوان یکی از کتاب‌های معرفی شده در «۵۰ کتاب سال»   افزود: ۵۰ کتاب سال، طرحی بر مبنای ترویج و تشویق مردم به مطالعه کتاب‌های متنوع است که در این نوبت، چهار کتاب با موضوعات ازدواج و خانواده، دین و اخلاق، رمان و دفاع مقدس را با مخاطبین به اشتراک گذاشته است.

گفتنی است نشست نقد و بررسی کتاب مطلع مهر نیز با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان و تعدادی از کتابداران و اعضای کتابخانه های عمومی و روشندلان، ۲۶ فروردین ۹۵ در سالن کنفرانس اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل برگزار شد.