شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۵:۲۷

نشست نقد و بررسی کتاب «آقای نماینده» برگزار شد

سرپل

نشست نقد و بررسی کتاب «آقای نماینده» با حضور نویسندگان این اثر، منتقدین و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی در شهرستان سرپل ذهاب برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه، به همت اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرپل ذهاب با همکاری موسسه فرهنگی و هنری آژین، نشست نقد و بررسی کتاب «آقای نماینده» در محل کانون شهید باهنر این شهرستان برگزار شد؛ در این نشست صباح قنبری و صباح خسروی‌زاده، نویسندگان این اثر، منتقدان و جمعی از علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی حضور داشتند.

در این مراسم تعدادی از چهره‌های فرهنگی شهرستان سرپل ذهاب به تحلیل نقاط ضعف و قوت این اثر پرداختند و آن را از زوایای مختلف بررسی کردند.

فصل‌بندی نامناسب، فونت ریز، شتابزدگی در نگارش این اثر، استفاده ناهمگون از منابع، طرح نامناسب جلد، نداشتن پیشگفتار و استفاده از زبان محاوره از جمله مواردی بود که توسط منتقدان مطرح شد.

در ادامه مراسم، نویسندگان در پاسخ به نقد‌های مطرح شده، کمبود منابع و ضیق وقت را به جهت نزدیکی به انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از عوامل موثر در نگارش سریع این کتاب دانستند.

گفتنی است، کتاب «آقای نماینده» در نه فصل به بررسی ادوار مختلف مجلس شورای ملی و مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه قصرشیرین به تفکیک هر دوره پرداخته است. در این کتاب اقدامات نمایندگان به تفکیک دوره نمایندگی بررسی شده است.