دوشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲

کتابخانه عمومی بعثت در شهر حافظیه استان البرز افتتاح شد

کتابخانه عمومی بعثت حافظیه

کتابخانه عمومی بعثت در شهر حافظیه (ملک آباد) با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز و امام جمعه این شهر در مساحتی بالغ بر ۴۰۰ متر مربع در طبقه زیرین مسجد جامع ملک آباد افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی البرز، حجت الاسلام والمسلمین فلاح مدیرکل کتابخانه های عمومی البرز روز جمعه بیست و پنجم اردیبهشت در آیین افتتاح  این کتابخانه گفت: بخش چهارباغ شهرستان ساوجبلاغ با داشتن جمعیتی بالغ بر ۳۰ هزار نفر فاقد کتابخانه عمومی بود. این شهر که در مجاورت ندامتگاه کرج از مناطق کمتر برخوردار در حوزه های آموزشی و کتابخانه‌ای است، با مساعدت و پیگیری‌های امام جمعه و شهردار چهارباغ و اعضای شورای اسلامی شهر و هیات امنای مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) شهر حافظیه، در فضایی به مساحت ۴۰۰ متری در طبقه زیرین مسجد جامع این شهر راه اندازی و به بهرداری رسید.  

فلاح در ادامه گفت: امیدوارم راه اندازی این کتابخانه نقطه عطفی در اتمام دو پروژه کتابخانه سازی در این بخش باشد تا شاهد بهره مندی مردم مؤمن این منطقه از فضاهای مطالعاتی باشیم.  

وی همچنین خاطرنشان کرد: همه تجهیزات، منابع کتاب و نیروی انسانی کتابدار توسط اداره کل کتابخانه های عمومی البرز تامین شده است و از روز یکشنبه ۲۷ اردیبهشت نیز، این کتابخانه  آماده ثبت نام و ارائه خدمات کتابخانه ای به مردم این منطقه است.