شنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۰

ارسال ۴۶ عنوان پایان‌نامه در حوزه اعتیادپژوهی به کتابخانه مرکزی اردبیل

ارسال 46 پايان‌نامه به كتابخانه مركزي

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل از ارسال ۴۶ عنوان پایان‌نامه مرتبط با حوزه اعتیادپژوهی به کتابخانه مرکزی این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی اردبیل، رباب عزیزخانی با بیان اینکه «این پایان‌نامه‌ها توسط شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان و جهت استفاده پژوهشگران به کتابخانه مرکزی اردبیل ارسال شده اند»، اظهار داشت: پایان‌نامه‌های مذکور با تمرکز بر مباحثی مانند: شیوه‌های مؤثر ترک اعتیاد، پیشگیری از اعتیاد، راه‌های مبارزه با کاشت محصولات مخدر و مبارزه با خرید و فروش این مواد نوشته شده‌اند.


مدیرکل کتابخانه‌های عمومی اردبیل افزود: پایان‌نامه‌های ارسال شده می‌توانند در مطالعات پژوهشگران حوزه مبارزه با مواد مخدر، به‌عنوان منابع مرجع مورد استفاده قرار گیرند.


وی، تقویت و غنی‌سازی بخش اعتیادپژوهی کتابخانه مرکزی اردبیل را از اولویت‌های اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان دانست و تصریح کرد: آقای جزینی، قائم مقام محترم وزیر کشور در ستاد مبارزه با مواد مخدر، در بازدید سال گذشته، ضمن استقبال از راه‌اندازی این مجموعه، قول دادند تا از فعالیت‌های بخش اعتیادپژوهی این کتابخانه حمایت کنند.


عزیزخانی همچنین با تقدیر از همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در خصوص تقویت منابع بخش اعتیاد پژوهی، در خصوص گسترش این همکاری‌ها، اظهار امیدواری کرد.